montezuma en cabuya - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Karla Hag - WaarBenJij.nu montezuma en cabuya - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Karla Hag - WaarBenJij.nu

montezuma en cabuya

Door: Marjon

Blijf op de hoogte en volg Karla

21 November 2012 | Nederland, Almelo

Na een riant ontbijt bij the bakery in Mal Pais zijn we dinsdag met de bus naar Montezuma gegaan.

Helaas had het hotel waar we graag hadden willen verblijven geen kamer beschikbaar en viel het wat tegen om een ander geschikt plekje te vinden. Uiteindelijk hebben we toch een leuk hotel gevonden, maar het was toch niet helemaal wat we ervan verwachtten. Montezuma was sowieso wat druk.

We waren natuurlijk ook wel heel erg verwend met onze prachtige cabana in Mal Pais....

Flexibel als we zijn met onze rugzakjes hebben we er geen gras over laten groeien en zijn we vanochtend doorgegaan naar Cabuya. Een piepklein dorpje vlak bij parque nacional Cabo Blanco. Hebben hier weer een super mooie cabana met hangmat, zwembad en uitzicht op de oceaan. Een mooie plek om de laatste dagen van onze vakantie door te brengen!

We doen zo onze teenslippers uit en de wandelschoenen aan, voor een flinke hike in Cabo Blanco.

• 21 November 2012 - 16:39

Alwin:

Klinkt goed allemaal! Leuke verhaaltjes, geniet nog even!!!!

• 21 November 2012 - 16:50

Hennie En Roelof:

Het klinkt allemaal erg goed. Een raar contrast met het soms wat sombere weer en een temperatuur van zo'n graad of 8 hier in NL. Die temperatuur zal ook de komende week niet veel hoger worden en dan zijn wij er vast aangewend..........?? Fijn dat jullie zo'n mooi onderkomen hebben gevonden met uitzicht op de ocieaan. Nog fijnen dagen gewenst. Ook een dikke kus van Emma die hier vandaag was. Bas en Fleur zullen zo komen en dan gaan wij hier gezamenlijk eten. Hier verder alles oke!!

groeten

Emman / Hennie / Roelof.

• 22 November 2012 - 19:32

Riet:

Hai meiden.
    Zo te horen hebben jullie het helemaal naar de zin. Geniet nog maar lekker van de laatste paar dagen.
    Het weer was vandaag ook mooi in Nederland, maar natuurlijk niet zo lekker als bij jullie. Dat hoeft ook niet meer in november.

De meiden hebben het weer prima naar de zin. Ze liggen lekker in hun mandjes en Fleur zei: "Wat was dit een leuke dag"Daar doen we het toch voor. Hopelijk slapen ze hier lekker.

Nog veel plezier en een dikke kus van de meiden en van

Albert en Riet.

• 23 November 2012 - 00:52

Karla Van 't Hag:

Dank jullie wel! Vandaag genieten van laatste echte vakanzie dsg. Begonnen met tai chi (2 uur) en toen lekkrr aan het zwembad. Na de lunch (een echte pannenkoek!) 7km gefietst naar het buurdorp. Wat laatste inkopen gedaan en toen weer 7km terug over onverharfe wegen op een kinderfiets... Morgenovhtend een uurtje yoga en rond 1 uur met de taxi richting bus. Met de boot over en dan verder met de bus richting hotel op het vliegveld. Al met al een reis van zo'n 7 a 8 uur.

Zaterdag vliegen we om 8 uur om zondag om 6 uur te landen op Schiphol. Ben benieuwd naar de jetlag maandag.......

Maar eerst de meisjes weer knuffelen!!!! En bas natuurlijk!

Dikke knuffel van Karla. En Marjon natuurlijk!

Tot snel. Xxx